Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Εγγραφές πρωτοετων

Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου καλωσορίζει τους επιτυχόντες στις Πανελλαδικές εξετάσεις και τους εύχεται καλή επιτυχία στις σπουδές τους.
Τα δικαιολογητικά που θα κατατίθενται από τους εισαγόμενους ή από άλλο νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς άτομο για την εγγραφή τους στο Τμήμα που έχουν επιτύχει είναι:

  1. Αίτηση (δίνεται από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος).
  2. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του Απολυτήριου Λυκείου
  3. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της Βεβαίωσης (Πρόσβασης), που θα την πάρετε από το Λύκειο, και στην οποία αναφέρονται οι βαθμοί που λαμβάνονται υπόψη για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (άρθρο 1 παρ.13 του Ν.2525/1997, όπως συμπληρώθηκε με την παρ.1 του άρθρου 1 του Ν.2909/2001) (όσοι πέτυχαν με το σύστημα ενιαίου λυκείου 90% και 10%).
  4. Υπεύθυνη δήλωση ότι ο εισαγόμενος δεν είναι γραμμένος σε άλλη Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδος (δίνεται από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος).
    Υποψήφιος που έχει εγγραφεί σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα ή την Κύπρο και εισάγεται σε άλλη Σχολή ή Τμήμα δεν μπορεί να εγγραφεί στη νέα Σχολή ή στο Τμήμα εισαγωγής του, αν δεν διαγραφεί προηγουμένως από τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι εγγεγραμμένος. (Υποχρεούται να προσκομίσει αποφοιτήριο).
  5. Έξι (6) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
  6. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
  7. Ατομικό Στατιστικό Δελτίο φοιτητή (δίνεται από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος).
  8. Αίτηση χορήγησης λογαριασμού πρόσβασης στους πόρους και τις υπηρεσίες Επικοινωνιών και Πληροφορικής (δίνεται από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος).

Διευκρινίζεται ότι ΔΕΝ απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις.

Οι ημερομηνίες που θα διεξαχθούν οι εγγραφές έχουν ως ακολούθως:
Τμήμα Ημερομηνίες/ώρες διεξαγωγής εγγραφών
Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής 13-30 Σεπτεμβρίου, 09:00-13:00
Λοιπά τμήματα Θα ανακοινωθούν σύντομα

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Μεταπτυχιακά για φιλολὀγους στην Ελλάδα

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Τμήμα Φιλολογίας Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
α. Αρχαία Ελληνική Φιλολογία
β. Λατινική Φιλολογία
γ. Βυζαντινή Φιλολογία
δ. Λαογραφία
ε. Νεοελληνική Φιλολογία
στ. Θεωρητική Γλωσσολογία
ζ. Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία

 Τμήμα Φιλολογίας Πατρών
α. Κλασική Φιλολογία
β. Νεοελληνική Φιλολογία
γ. Γλωσσολογία

Τμήμα Φιλολογίας Ιωαννίνων
α. Κλασική Φιλολογία
β. Μεσαιωνική και Νέα Ελληνική Φιλολογία
γ. Γλωσσολογία

Τμήμα Φιλολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης (Ρέθυμνο)
α. Κλασικές Σπουδές
β. Νεοελληνική Φιλολογία
γ. Γλωσσολογία
δ. Μουσικολογία -Θεατρολογία

Τμήμα Φιλολογίας Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης 
α. Κλασική Φιλολογία
β. Μεσαιωνική και Νέα Φιλολογία
γ. Γλωσσολογία

το τμήμα συμμετείχε επίσης στα Διατμηματικά ΠΜΣ
δ. Σπουδές Ευρωπαϊκής Λογοτεχνίας και Πολιτισμού
ε.  Νεοελληνικές Σπουδές και Πολιτισμός (Ευρωπαϊκός, Βαλκανικός, Ανατολικός)

Τμήμα Φιλολογίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Κομοτηνή)
α. Κλασικής Φιλολογίας με ειδίκευση Ι) Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας ή ΙΙ) Λατινικής Φιλολογίας ή ΙΙΙ) Παπυρολογίας
β. Μεσαιωνικής-Νεοελληνικής Φιλολογίας με ειδίκευση Ι) Μεσαιωνικής Ελληνικής Φιλολογίας ή ΙΙ) Νεοελληνικής Φιλολογίας.


ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας Θεσσαλονίκης
α. Παιδαγωγικής
β. Συστηματική Φιλοσοφία
γ. Ιστορία της Φιλοσοφίας

και το διατμηματικό
δ. Ειδίκευση εκπαιδευτικών στη Παιδαγωγική της ισότητας των φύλων

Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας Ιωαννίνων
 α. Ελληνική Φιλοσοφία και Φιλοσοφία των Επιστημών
β. Επιστήμες της Αγωγής  με ειδικεύσεις:
  1. 1)Ιστορία και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης 2)Παιδαγωγική και Ψυχολογία στο Σχολείο 3)Συγκριτική και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση 4)Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευσ
γ. Δυσλεξία: Πολυγλωσσικό Περιβάλλον και χρήση Νέας Τεχνολογίας στην αντιμετώπισή της

Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Αιγαίου
α. Επιστήμες της Αγωγής-Εκπαίδευση με χρήση Νέων τεχνολογιών


Τμήμα Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Πατρών 
α. Γνωσιοθεωρία και Μεταφυσική
β. Πολιτική και Ηθική

Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Κρήτης
α. Παιδαγωγικής

Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης
α. Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Φιλοσοφία: Γνώση - Αξίες - Κοινωνία"
β. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Βιοηθικής
γ. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Ανθρώπινη Ανάπτυξη και Πολιτισμός" 
δ. Εκπαιδευτική Θεωρία, ιστορία και πολιτική

Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας Αθηνών
α. Συστηματική Φιλοσοφία
β. Ιστορία της Φιλοσοφίας
γ. Ηθική
δ. Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

ε. Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Δεν θα εισαχθούν νέοι φοιτητές στην Ειδική Παιδαγωγική Σχολή Θεσσαλονίκης για το 2010/11

Να μην διεξαχθούν εξετάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών στην Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.),  για  το ακαδημαϊκό έτος 2010-11, αποφάσισε το υπ., Παιδείας ενώ αναφορικά με τις ανησυχίες που έχουν εκφραστεί για το κενό δασκάλων που μπορεί να προκύψει στο μέλλον στα μειονοτικά σχολεία από τη μη εισαγωγή νέων σπουδαστών φέτος στην Ε.Π.Α.Θ., το Υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωσή του  καθησυχάζει τους ενδιαφερομένους υπενθυμίζοντας ότι με την πλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-12 θα έχουν αποφοιτήσει 38 ακόμα φοιτητές από την Ε.Π.Α.Θ., καθώς επίσης ότι σήμερα ο κατάλογος των αδιόριστων στα μειονοτικά σχολεία αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. αριθμεί 224 αποφοίτους.

Ειδικότερα από το υπ.Παιδείας αναφορικά με την Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.), γνωστοποιούνται τα ακόλουθα:



"Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με ικανοποίηση βλέπει το ότι η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης εκφράζει την εκτίμησή της για τις πολύχρονες προσπάθειες της πολιτείας, μέσω της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.), αναφορικά με την εκπαίδευση των μουσουλμάνων δασκάλων στο τουρκόφωνο πρόγραμμα των μειονοτικών σχολείων της Θράκης.

Ωστόσο, σύμφωνα και με τη σαφή δέσμευση της Κυβέρνηση για ισότιμη και ουσιαστική παρουσία της μειονότητας στο κοινωνικό γίγνεσθαι, το Υπουργείο Παιδείας εξήγγειλε ήδη από το Φεβρουάριο του 2010 την έναρξη δημόσιου διαλόγου για τη βελτίωση της εκπαίδευσης των δασκάλων του τουρκόφωνου προγράμματος των μειονοτικών σχολείων με κύριο στόχο την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη.

Επιδίωξη του Υπουργείου είναι η λύση που θα προκριθεί αφενός να ανταποκρίνεται στα σύγχρονα δεδομένα και να παρέχει στους μειονοτικούς εκπαιδευτικούς επίπεδο κατάρτισης αντίστοιχο με αυτό των λοιπόν στελεχών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας και αφετέρου να αντιμετωπιστεί το κενό ακαδημαϊκής διαβάθμισης του πτυχίου της Ε.Π.Α.Θ. που δημιουργεί προσκόμματα στην ελευθερία επιλογών των αποφοίτων της ως προς τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό. Παράλληλα, το Υπουργείο στοχεύει στην υιοθέτηση διαδικασιών εξομοίωσης των αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. με πτυχιούχους ΑΕΙ.

Το Υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι η μεγαλύτερη κοινή παραδοχή που προέκυψε από το μέχρι σήμερα διάλογο, ο οποίος επ’ ουδενί δεν τερματίστηκε αλλά βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι ότι η λειτουργία της Ε.Π.Α.Θ. δεν μπορεί να συνεχιστεί υπό τη σημερινή της μορφή, καθώς δεν εξασφαλίζει την ισότιμη εκπαίδευση των δασκάλων όλης της χώρας και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο αίτημα για αναβάθμιση της μειονοτικής εκπαίδευσης.

Το Υπουργείο Παιδείας λαμβάνοντας υπόψη τις ανωτέρω εξελίξεις και παραδοχές και εν όψει των συνολικών αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αποφάσισε ως το αρμόδιο όργανο να μην διεξαχθούν εξετάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών στην Ε.Π.Α.Θ. το ακαδημαϊκό έτος 2010-11, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζεται ο διάλογος με όλους τους εμπλεκομένους για το βέλτιστο διάδοχο σχήμα.

Αναφορικά με τις ανησυχίες που έχουν εκφραστεί για το κενό δασκάλων που μπορεί να προκύψει στο μέλλον στα μειονοτικά σχολεία από τη μη εισαγωγή νέων σπουδαστών φέτος στην Ε.Π.Α.Θ., το Υπουργείο Παιδείας θα ήθελε να καθησυχάσει τους ενδιαφερομένους υπενθυμίζοντας ότι με την πλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-12 θα έχουν αποφοιτήσει 38 ακόμα φοιτητές από την Ε.Π.Α.Θ., καθώς επίσης ότι σήμερα ο κατάλογος των αδιόριστων στα μειονοτικά σχολεία αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. αριθμεί 224 αποφοίτους".

Πηγή: esos.gr

Εγκρίθηκαν πιστώσεις για αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς

Η πίεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο μεγάλος αριθμός των κενών έφερε το πρώτο αποτέλεσμα: Εγκρίθηκαν την Πέμπτη 26/8 πιστώσεις για 15.760 αναπληρωτές και 10.800 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς

  ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 7.817 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ 7.943 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ


Η πίεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο μεγάλος αριθμός των κενών έφερε το πρώτο αποτέλεσμα: Εγκρίθηκαν την Πέμπτη 26/8 πιστώσεις για 15.760 αναπληρωτές και 10.800 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς (Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου 33/2006 -26/8/2010)


     Ο μεγάλος αριθμός των κενών στα σχολεία, η πίεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και η ανάδειξη του προβλήματος σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού έφερε τα πρώτα αποτελέσματα. Ενώ το Υπουργείο Παιδείας πριν από το Πάσχα έκανε λόγο για 7- 8.000 αναπληρωτές και μέσα στο καλοκαίρι έκανε λόγο για 11.000, την Πέμπτη 26/8 εγκρίθηκαν από το Υπουργικό Συμβούλιο συνολικά 15.760 πιστώσεις για αναπληρωτές και 10.800 πιστώσεις για ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς. Έτσι φτάνουμε περίπου στα περσινά επίπεδα προσλήψεων αναπληρωτών και ωρομισθίων χωρίς όμως να υπολογίζουμε τον υπερδιπλασιασμό των παραιτήσεων φέτος. Επίσης δεν έχουν υπολογιστεί και οι ανάγκες εκπαιδευτικών που απορρέουν από τα 800 ολοήμερα σχολεία. Παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς ότι φέτος διορίστηκαν οι μισοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί από όσους προβλέπονταν να διοριστούν.

 


Δείτε παρακάτω την περίληψη της εγκριτικής.

Περίληψη εγκριτικής

Αθήνα, 26 Αυγούστου 2010

ΘΕΜΑ : Έγκριση πλήρωσης θέσεων μονίμων Εκπαιδευτικών και  πρόσληψης Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων  Εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2010- 2011 (Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων).

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Η  ΕΠΙΤΡΟΠΗ

της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου 33/2006
(άρθρο 2, παρ. 1)

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

 Εγκρίνει για το σχολικό έτος 2010-2011 την πλήρωση θέσεων μονίμων Εκπαιδευτικών και την πρόσληψη Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τις  διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 2, περ. γ΄ του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης», όπως αντικαταστάθηκε  με το άρθρο 1 παρ. 2 περ. β  του Ν. 3812/2009 «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις», ως ακολούθως:

 Α) ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1. την πρόσληψη επτά χιλιάδων  οκτακοσίων δέκα επτά  (7.817) Αναπληρωτών  Εκπαιδευτικών.
2. την πρόσληψη επτά χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα (7.450) ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών και μέχρι τον αριθμό του ενός εκατομμυρίου εκατόν δέκα επτά χιλιάδων ( 1.117.000) ωρών.

Β) ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1. την πρόσληψη επτά χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα τριών (7.943) Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών.
2. την πρόσληψη τριών χιλιάδων τριακοσίων πενήντα  (3.350) Ωρομίσθιων  Εκπαιδευτικών και μέχρι τον αριθμό των πεντακοσίων είκοσι επτά χιλιάδων εννιακοσίων τεσσάρων (527.904) ωρών.  


Πηγή: alfavita.gr

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Ελληνικά Πανεπιστήμια στη λίστα με τα 500 καλύτερα του κόσμου!




Το Εθνικό και Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών, όπως και το Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης, κατάφεραν επιτυχώς να εισαχθούν στη λίστα με τα 500 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου!


Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το σχετικό άρθρο, το Πανεπιστήμιο Αθηνών κατέλαβε την 221η θέση παγκοσμίως και την 85η σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αντίστοιχα, το Αριστοτέλειο βρίσκεται στην 124η θέση στην Ευρώπη και στην 301η θέση διεθνώς.


Τέλος, είναι αξιοσημείωτο ότι την πρώτη θέση κατέλαβε για όγδοη συνεχή χρονιά το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, ενώ ακολουθούν τα αντίστοιχα της Καλιφόρνια και του Μπέρκλεϊ( και τα δύο βρίσκονται στη 2η θέση), του Στάνφορντ(3η θέση), το MIT(4η θέση), όπως και το πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ(5η θέση), συμπληρώνοντας έτσι την πρώτη πεντάδα.




Πηγή: tovima.gr










Βρέθηκε το παλάτι του Οδυσσέα στην Ιθάκη;

Σοβαρά ευρήματα υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει οι αρχαιολόγοι στην Ιθάκη, τα οποία τους κάνουν να πιστεύουν ότι βρίσκονται μπροστά στο ομηρικό παλάτι του Οδυσσέα.

Αρχαιολόγοι του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συνεχίζουν εδώ και περίπου 16 χρόνια τις ανασκαφές στην περιοχή της Εξωγής Ιθάκης.

Όπως δήλωσε στην Τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο καθηγητής Αρχαιολογίας στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Θανάσης Παπαδόπουλος, οι ανασκαφές έφεραν στο φως ένα τριμερές κτίριο με διαστάσεις ανακτόρου, παρόμοιες με εκείνα που έχουν ανακαλυφθεί στις Μυκήνες, την Πύλο και την Τίρυνθα.

Επιπλέον, όπως υποστηρίζει ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ακόμα εύρημα που τους κάνει να πιστεύουν ότι έχουν ανακαλύψει το παλάτι του Οδυσσέα είναι και μία κρήνη, η οποία χρονολογείται το 13ο αιώνα π.Χ, περίοδο δηλαδή κατά την οποία έζησε ο Οδυσσέας.

πηγή: ΣΚΑΪ news

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Σεμινάρια!

Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι το παρακάτω δεν αποτελεί κάποιο διαφημιστικό άρθρο, αντίθετα, ο σκοπός μας είναι καθαρά θεραπευτικός για τους φοιτητές. Ανακαλύψαμε, λοιπόν, νέα σεμινάρια μονοήμερα και πολυήμερα στο Πολύτεχνο, ένα δημιουργικό κέντρο για το παιδί στο Χαλάνδρι. Εκεί μπορεί κανείς να παρακολουθήσει σεμινάρια θεραπευτικών τεχνών (όπως λ.χ. θεατρικής αγωγής και ψυχοδράματος), συμβουλευτικής, παιδαγωγικής, ειδικής αγωγής, λογοθεραπείας και ψυχολογίας. Στο τέλος κάθε σεμιναρίου δίδεται πιστοποίηση παρακολούθησης. Το κόστος δεν είναι μεγάλο...για ημερίδες η συμμετοχή ανέρχεται περίπου στα 60-70 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα προσιτό εάν λάβουμε υπόψιν άλλες σχετικές διοργανώσεις. Στο www.topolytexno.gr μπορείτε να βρείτε συμβουλευτικά σεμινάρια για παιδία με Σύνδρομο Ελλειματικής Προσοχής, για Μαθησιακές Δυσκολίες, Κακοποίηση Ανηλίκων κ.α.

Πληροφορίες:
www.topolytexno.gr
Το Πολύτεχνο, Σπάρτης 22, Χαλάνδρι 15233
210-6859383 / 210-6856027

Διδασκαλία της τουρκικής στα Γυμνάσια ;

Κι όμως είναι αλήθεια: η διδασκαλία της τουρκικής ως πρώτης ξένης γλώσσας έχει νομιμοποιηθεί και δρομολογηθεί για τα ελληνικά σχολεία ήδη από πέρυσι. Φυσικά στα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης δεν ακούστηκε το παραμικρό. Σύμφωνα με τα όσα διαβάσαμε έπειτα από έρευνά μας στο διαδίκτυο, το σχετικό Φ.Ε.Κ. δημοσιεύθηκε το 2006 με σκοπό να "γνωρίσουμε καλύτερα την γειτονική κουλτούρα" και αφορά στη δεύτερη βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Μολονότι δεν υπήρξαμε ποτέ εθνικιστές ή "χαρδαβελικοί" οπαδοί κάποιας μητρικής για τους Ἐλληνες ομάδας Έψιλον, δεν μπορούμε παρά να κάνουμε λόγο πέρι κάποιας σιωπηλής προετοιμασίας ενός σύγχρονου γενιτσαρισμού με παιδαγωγικό περιτύλιγμα καλής γειτονίας. Ίσως ήρθε η ώρα να καταλάβουμε τις Σχολές για κάτι πραγματικά σοβαρό επιτέλους

Αρχαία Ελληνικά στα Δημοτικά Σχολεία της Οξφόρδης

Εγκρίθηκε η πρόταση του συλλόγου παιδαγωγών της Αγγλίας περί ένταξης της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής στο ημερήσιο σχολικό πρόγραμμα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το εγχείρημα πρόκειται να πραγματοποιηθεί πειραματικά στα δημοτικά σχολεία της Οξφόρδης από τον φετινό Σεπτέμβρη ώστε να δοκιμαστεί προτού ισχύσει για όλα τα δημοτικά σχολεία της Αγγλίας. Σε δήλωση της η αγγλίδα υφυπουργός παιδείας μίλησε για τη σημασία των κλασικών σπουδών και τη συμβολή της στην πνευματική πρόοδο.